Toimitusehdot

Toimitusehdot (voimassa 25.1.2022 alkaen)

Verkkokaupan tuotteita myy Studio feelK (y-tunnus: 2883211-6). Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä pitää olla huoltajan lupa tilaamiseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti Studio feelK:n verkkokaupasta, osoitteesta feelk.fi. Tilaus vahvistetaan sähköpostilla, joten tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen sisällön ja tuotteiden lukumäärän
  • Laskun loppusumman
  • Veroerittelyn

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Maksamalla tilauksen hyväksyt maksuehdot.


Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.


Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.


Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

 

Toimitustavat ja -aika

Studio feelK toimittaa paketit Postin välityksellä Suomeen. Erikseen sovittaessa toimitus onnistuu myös muihin maihin. Paketin nouto / palautus / vaihto onnistuu myös sovittaessa toimittajan osoitteesta.

Paketit yritetään saada matkaan aina mahdollisimman pian. Tämä tarkoittaa tilauksen käsittelyä ja lähettämistä 1-2 arkipäivän sisällä tilauksen jättämisestä. Mahdollisista poikkeustilanteista pyritään ilmoittamaan erikseen. Useimmiten toimitukset pääsevät käsittelyyn jo kuitenkin päivänä, jolloin tilaus on jätetty. Kuljetusaikoihin emme pysty vaikuttamaan, mutta yleensä tuote on sinulla Suomessa 4-7 arkipäivän kuluessa.

Pääasiassa paketit toimitetaan asiakasta lähinnä olevaan Postin pakettiautomaattiin. Mikäli pakettiautomaattia ei ole vapaana tai mahdollista käyttää, paketti ohjataan Postin noutopisteeseen

 

Vaihto- ja palautusehdot

Kaikilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palauta tuotteet pakkauksissa, joilla sinulle lähetettiin tuotteet.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen:

  • Ilmoita asiasta viipymättä etukäteen sähköpostitse osoitteeseen info@feelk.fi, ja saat ohjeet kuinka edetään. Jos kyseessä on vaihto, tarkistamme samalla varastotilanteen.
  • Liitä palautettavan paketin yhteyteen tilausnumero ja yhteystietosi
  • Palautuksesta aiheutuneet kustannukset ovat vastuullasi. Pyrimme antamaan mahdollisimman tarkat tuotetiedot (kuvat, mitat ym.) verkkokaupassamme välttyäksemme turhilta palautuksilta
  • Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään aina tilauksessa käytetylle maksutavalle
  • Koon vaihtaminen on kuitenkin maksutonta. Mikäli toivomasi koko on loppunut, sovimme yhdessä miten toimitaan.

Asiakaspalautus 
Studio feelK 
Kylmäkoskentie 14
37910 Akaa

 

Ongelmatilanteet: kuljetus / vialliset tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse meille, osoitteeseen info@feelk.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä reklamaatio logistiikkakumppanille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus- ja peruutusehtojamme sekä sivujen muita tietoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja peruutusehtoihin.

Tietosuojaseloste

Verkkokaupassa noudatetaan Studio feelK:n tietosuojaselostetta.

 

×